sâmbătă, 21 iunie 2008

Frumoasă şi jucăuşă


Te iubesc! Atât ţi-aş spune acum,şi nimic nu-mi poate schimba părerea despre tine.Stiu că mă minţi dar minţi aşa de frumos încât nimic altceva nu mă scoate din visare decât sărutul tău.Acel sărut pe care parcă mi-l arunci pe buze,şi chiar atunci când îmi doresc să nu te mai opreşti ,mă laşi şi fugi râzând.
Te iubesc şi altceva nu mai vrea să.ţi spun.Când te-am văzut astăzi am rămas o clipă împietrit de uimire .Erai aşa de fericită, că până şi acea aură de îngeraş pe care o porţi după tine începuse să lumineze mai tare.
M-am apropiat şi nici măcar nu te-am sărutat.Am uitat…M-am luat cu vorba şi am uitat să-ţi spun că te iubesc .
Mi-ai vorbit despre nimicuri şi mi-ai zâmbit iar eu am simţit că era tot ce aşteptam de atâta timp .Din când în când îmi luai mâna în palam ta rece şi-mi spuneai despre o superstiţie banală:că tu eşti sinceră şi că mâna ta e mai rece decât a mea din cauza asta.
Azi n-am apucat să te sărut dar mâine…Mâine promit că o să-ţi dau o floare ,să-ţi şoptească ea în locul meu noaptea cât de mult te iubesc!

Un comentariu:

Petruta spunea...

Bey sa stii k nu-mi pot explica fenomenul asta...romantism in pantaloni masculini?!
bravo tinere!